2013. május 6., hétfő

Váratlan utazás

Szerbia

Te voltál már Szerbiában? Én még soha. Egy új barátság köttetett pár héttel ezelőtt.amikor a sors adott nekem egy személyiségfejlesztő trénninget tanulópénzül. Szalay Ádám egykori kollégám, a Napló főszerkesztője, riportere és kedves felesége Szilvia tartják az oktatást, a neve Sikerkód tanfolyam.
http://www.sikerkod.hu/. A tanfolyam is egy utazás volt, belső utazás, a lelkem utazása egy új világba, de erről majd máskor máshogyan...




...Ezen vettem én részt még április 13-14.-én hatalmas élmény volt és remek lehetőség. Rengeteg embert megismerhettem köztük Andreát is, akivel, hiszem, nem véletlenül találkoztunk. Andrea Szerbiában élő magyar nő, aki elképesztő élettörténettel rendelkezik. Amit szerencsémre éppen velem fog megosztani részletesebben. Úgy érzem a budapesti tanfolyamon egy barátság köttetett meg és nem csak egy szimpla ismerettség. Az ő álma az én álmom is, és ez nem lehet véletlen. Mindkettőnk képzeletében egy könyv szerepel csak más kontextusban. Ő elmesélni és megosztani szeretné a tapasztalatait én pedig megírni és átadni. Ennyire egyszerű és az utunk összeért, ott, akkor, azon a tréningen.







Majd a Sikerkód tanfolyamot elvégezve elindítottam ezt a blogot, ami úgy érzem szabaddá tesz. Arról írhatok , amit szeretek, és úgy ahogyan én megélem. Utazni szeretek és utazni vágyom, mindig mindenhova és észrevenni a legnagyobb csodát: az életet :).

De hogy jön ide Szerbia? Úgy, hogy hamarosan oda is elutazom látogatóba. Andrea volt olyan kedves és elhívott magához vendégsége. Megkértem őt, meséljen nekem az ottani életről, a városról ahol él, de ő elutasított, azt mondta: Kinga szerintem inkább gyere ki nézd meg, kóstolj bele az itteni levegőbe és írd le te, hogy szerinted milyen itt.


Nos a lehetőség adott, és élek vele. Szóval hamarosan Szerbiából jelentkezem, onnan is egészen pontosan Magyarkanizsáról. https://www.facebook.com/pages/Magyarkanizsa/108698262495810

 De addig, még sok sok élményem van, amit szeretnék megosztani veletek, elmesélni nektek :).

Facebook oldalam: PublicÁlom


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése