2013. április 26., péntek

Dunkerque






Egy város, ahol még sosem jártam, és amiről ez idáig, hogy őszinte legyek nem is nagyon hallottam.





De hála az én kedves barátnőmnek , és egykori főiskolai társamnak, Katának, akivel már készült egy interjú ide a blogra,/ http://pillanatnyicsoda.blogspot.hu/2013/04/almok-utjan.html / most már személyesen is felfedezhetem e táj szépségeit. Franciaország északi részén terül el, autóval egy órára Brüsszeltől.

















A képeket Kata - Együk végig Európát blogoldaláról szedtem :) https://www.facebook.com/EgyukVegigEuropat?fref=ts, aminek már van facebook elérhetősége is.
Ők  egy napot utaztak autóval, de végül is megérte, mert ami ott fogadta őket, az maga a mese. Naplemente, tengerpart, homok, .... és a finom sós tengeri levegő.



Ki ne vágyna ezekre?

Én vágyom a párommal együtt, így megyünk is hamarosan, és személyesen tudósítok majd a helyszínről :) Friss fotókkal és élménybeszámolókkal, addig ezzel a kis ízelítővel be kell érnünk, amiket Katától kapunk :) Ő már az éttermeket is elkezdte felfedezni, így mire mi odaérünk, azt is tudjuk majd, hogy hol és mit érdemes mindenképpen megkóstolni és kipróbálni.







...csak halkan jegyzem meg, mikor legutóbb Katával beszélgettünk, akkor mondta nekem, hogy a francia nők vékonyak. És Franciaországban a kövérség, vagy a minimális túlsúly is betegségnek számít. Ott úgy vigyáznak az alakjukra a nők, hogy sokszor kis adagokat rendelnek, és ha már felszaladt rájuk 3-5 kg akkor bizony, nincs mese diétázni kell. Inkább saláta és hús, semmi hizlaló  Ha mi turisták pedig  jelen esetben pl: én. mernék rendelni valami szénhidrát gazdag , hizlaló eledelt , akkor megvető pillantásokra számíthatok, vagy fanyar megjegyzésekre pl.: nem kéne inkább salátát enni mellé?? ; vagy kicsit oda kéne figyelni az alakodra. stb...


De elkerülendő a kellemetlenség úgy döntöttem kezembe veszem az életem.Határozott célom, leadni azt az 5kg pluszt ami most rajtam van. Ezért már 4. napja rendszeresen futok. - futok, nálam azt jelenti 30-40 perc kocogás, előtte utána tempós séta - aztán ez majd úgyis alakul. Még van egy kis időm hogy ez szokássá váljon, de tudom, hogy mit akarok és ezért kitartok a céljaim mellett. Ígérem, lesz egy kép a dunkerque-i tengerpartról, ahogy éppen a napfelkeltével együtt futok :) ...Tartsatok velünk, akkor is, ha időtök és kedvetek engedi :)

Facebook oldalam: PublicÁlom




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése